<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d260668180013972185\x26blogName\x3dT+u+t+o+q+u+e+!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tutoque.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tutoque.blogspot.com/\x26vt\x3d846131488391620174', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
heatemyheart

I love that girl, wanna talk to her, she's hot as hell.
3 Nisan 2011 Pazar
4/03/2011 12:22:00 ÖS
yeni kayıt ama eski bloguma gündelik hayatımdan hiç bahsetmiycem bu postumda belki daha sonra,bunda biraz duygulardan filan. Şimdi öncelikle erkek arkadaştan bol ne var bi kız arkadaşlar işte ama erkekler daha bi farklı tabii konuştukça tanıdıkça farklı ilişkilendiriyosun davranışlarını,tavırlarını filan hem onlar hem ben. Mesela 2 hafta önce 3-4 aylık ben onu arkadaş olarak gördüğüm ama onun beni öyle görmediği ve bana hiç hissettirmeden,kırmadan -sonunda açıkladı tabii bende öyle anlatıyorum şuan :)-arkadaşlığını devam ettirdiği bir 'arkadaşım' vardı artık yok konuşmuyoruz oraları biraz özel bu yüzden girmicem ama böyle tuhaflıklar oluyor işte sonra ıımm şey var arkadaşımın arkadaşı onun hikayesi çok tuhaf ve uzun biraz tuhaf kısmı kalıcak ama ben size özetlicem,biz onu öncelikle rutin işlerimizden biri olan 'işletme' ile onunla konuşmaya başladım kendimi deşifre etmeden başkası adıyla tabii sonra olay büyüdü filan fotoğraftı falan filan derken biz resmi olarak tanıştık,sonra herşey kafamda değişti bakış açım bambaşka hiç tahmin etmediğim bi boyut aldı ona karşı artık onuda siz anlayın.Sonra onun gibi bi kaç biri daha ve esas oğlan.Onlarıda sonra belki anlatırım 'esas oğlan' dışında tabii.O çok özel. P.s:onlardan hiç biri burayı bilmediği için rahatım,tabii genede isimleri deşifre etmedim hoh.



Jukebox



Identity

Ben Tymothy,ama kısaca Tym'de kabul,elfleri severim,müzik hayat,moda falan takip etmem kendi tarzım vardır her tarzı harmanlamayı severim yani belirbi bi tarz ismi söyliyemem,pembe sevmem,kuşkonmaz sevmem,Lady Gagaya bayılırım.
Ayrıca o aşağıda 1,2,3,4 diyede sıfatı gözükenler benim twitter,facebook,diğer blogum ve tumblr'ım.




1 2 3 4

Mockingbird
TK. recommended.

Circles
Your beloved links all here.
friend

Credits
This layout is humbly brought to you
by Ely aka
♥chocodiiction-lovesxoxo*.
Background & graphics icon are taken from Photobucket.
This layout is best viewed with Mozilla Firefox.
Powered by Blogger.
Tym♥